Friday, January 04, 2013

Promosikan Produk Terbaru Secretropica

Assalam dan dengan lafaz Bismillah, Shima mulakan coretan kali ini mempromosikan produk terbaru dari Secretropica yang diusahakan oleh adik Shima, Liz di Kuala Lumpur.
 
Barangan yang dijual berasaskan dari manjakani, tongkat ali dan beberapa jenis rempah ratus yang sememangnya terkenal kebaikannya dari dulukala.
 
Produk terbaru, terlaris dan telah mendapat sambutan yang menggalakkan adalah manjakan I, sejenis minuman lazat dan berkhasiat ekstrak berperisa peach. Campuran herba termasuk manjakani. yang telah di amalkan oleh wanita terdahulu yang mementingkan kesihatan diri sehingga diakui oleh wanita moden hari ini. Walaupun berasaskan dari manjakani yang sememangnya baik yang telah digunakan sejak turun temurun tentang kebaikannya tiada rasa pahit, malahan rasa peach yang telah dicampurkan bersama.
 
Bahan-bahan yang terkandung didalam Manjakan I, (dalam bentuk sachet) telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia, Support Community Trade, PPIM, GMP, ECO Conscious Product, HACCP dan pastinya buatan Malaysia.
 
Kepada sesiapa yang ingin mendapatkannya boleh hubungi Liz di talian 013-3013090 (Taman Melawati)
 
Jom kita tengok gambar pengasasnya beserta produk terbaru beliau.
 
Liz, my sister
Semasa Pelancaran Kelab Usahawan KL
Bersama Dato Seri Ahmad Husni Hanadzlah
Bersama Dato' Zariah Pengerusi KUKL
Pelbagai produk terbaru yang akan di promosikan di MAHA 2012

Produk Lada Hitam & Jus NON 1
Teh Pegaga & Teh Manjakani
 
Pastinya yang TERBAIK
Promosi di MAHA 2012


Jangan tunggu lagi, setiap wanita harus mencuba.... untuk menjadikan anda awet muda dan segar sepanjang hari dan kepada kaum adam... belikan untuk orang tersayang.

Sampai jumpa lagi dilain coretan. Wassalam.